Mopshonden Forum

Het Nederlandstalige mopshondenforum, alles voor en over de mopshond
Het is momenteel Vr Sep 21, 2018 9:36 am

Alle tijden zijn

Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Wo Apr 03, 2013 8:58 am 
Moderator
Moderator

Ik sluit me helemaal aan bij Mopsenmar, ga lekker helemaal over op Smuldier. Mijn kereltje en nu ook het boomertje dat we sinds 2 maanden hebben, doen het er echt heel goed op. Mooie glimmende vacht, gezond, zelden ziek en fijne keuteltjes ;) Ik zag vooral het grote verschil tussen de goedkope Aldi-brokken die Saartje het boomertje kreeg en de smuldier die ze nu krijgt. Binnen een week was het een ander hondje: niet meer 5 bakken water per dag slurpen en vreselijk stinkende en dunne ontlasting. Wel even kijken naar de hoeveelheid, je geeft al snel te veel van Smuldier en de aanbevolen hoeveelheid op de verpakking kan wel eens te veel zijn. Dus even goed in de gaten houden.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Ma Apr 22, 2013 8:24 am 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Mila krijgt altijd Royal Canin pug. Gaat hartstikke goed! Ik bestel het altijd op de website van Pets Place: snelle bezorgservice, vaak in de aanbieding daar en goede service. Helemaal top!

Profiel  

Berichtenonderwerp: Re: Welke brokken of KVV?
BerichtGeplaatst: Do Mei 30, 2013 12:48 pm 
Ik kom hier vaker
Ik kom hier vaker

Gezien dat mijn mopshond een glutenallergie heeft gebruik ik de Royal Canin Dap Dog Hypoallergenic (http://www.lovablepets.nl/honden/honden ... allergenic).
Hiervoor gebruikte ik Meradog pure kalkoen & aardappel zonder graan en ook dat beviel mij heel goed.
Alleen ik kan dus Royal Canin zelf inkopen, dus dat gaat wat gemakkelijker. Zeker gezien dat Meradog niet overal te vinden is....

Profiel  

Berichtenonderwerp: Re: Welke brokken of KVV?
BerichtGeplaatst: Vr Mei 31, 2013 7:07 am 
Moderator
Moderator

Ik heb voor een paar dagen Renske gehaald, omdat we het weekend weg gaan en ik zondagmorgen geen smuldier kan uitleggen voor zondagavond. Eens proberen hoe ze dat vinden. Ik vind het wel duur en heb geen idee hoeveel ik ze moet gaan geven. Nu delen ze met z'n tweetjes een pak smuldier van 500 gram per dag, dat is precies genoeg voor ze. Maar het is maar voor 2 daagjes dat ik ze dit ga geven, ze zullen de verandering wel een keer leuk vinden ;) Hopelijk reageren Ozzy's darmen niet weer te heftig, hij krijgt nogal snel diarree van ander voedsel...

Profiel  

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn