Mopshonden Forum

Het Nederlandstalige mopshondenforum, alles voor en over de mopshond
Het is momenteel Vr Dec 14, 2018 1:24 pm

Alle tijden zijn

Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Wo Jul 04, 2012 7:29 pm 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Hahaha zo dat is een flinke jongen :mrgreen:
Ik heb Stewie vandaag gewogen en hij is nu 3,5 kg

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Wo Jul 04, 2012 7:35 pm 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Bedankt voor je inbreng mopsenmar, maar ik vraag me af maakt het echt zoveel verschil als je het zelf bereidt of dat je goed versvoer koopt? Ik bedoel worden ze daar echt ouder van of iets dergelijks?

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Wo Jul 04, 2012 8:34 pm 
Moderator
Moderator

@ Mar: wat kook jij dan voor je honden? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar ;)

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2012 3:02 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

haha wat niet??
Ze krijgen gekookte kippengehakt daarbij vers rauw vlees. aardappellen en een klein beetje pasta en groente.Met daarbij als bijvoeging een klein beetje jam om toch suikergehalte bij te voegen. En nog wat kleine bijvoegingen

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2012 3:04 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Stewie schreef:
Bedankt voor je inbreng mopsenmar, maar ik vraag me af maakt het echt zoveel verschil als je het zelf bereidt of dat je goed versvoer koopt? Ik bedoel worden ze daar echt ouder van of iets dergelijks?

De mens wordt over het algemeen ook ouder dus waarom de hond niet?? Het zijn allemaal middellen die gebruikt worden ook voor mensen maar afgestemd op de hond.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Jul 06, 2012 8:44 am 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

MopsenMar schreef:
Stewie schreef:

De mens wordt over het algemeen ook ouder dus waarom de hond niet?? Het zijn allemaal middellen die gebruikt worden ook voor mensen maar afgestemd op de hond.

ik snap je punt, het is natuurlijk altijd beter zelf het voer te maken, weet je precies wat er in zit. blijft een interesante discussie dat voer. klopt het dat je zelf fokker bent? ik las iets over dat je hondjes uit australie hebt en ben erg nieuwsgierig geworden. heb je misschien een website waar ik even kan gluren? :mrgreen:

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Jul 06, 2012 10:14 am 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Ja ik ben fokker. Ik gooi mijn link van mij website niet snel neer maar kijk ff in mijn profiel. Ik zit hier nl als liefhebber en niet als fokker en hoop mijn kennis te kunnen delen en ook van andere te leren want ook ik ben nog lang niet uitgeleerd. ;)

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2012 8:18 pm 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Kees is nu 3 en een halve maand weegt nu 4.1 kg en ben nu van 4 x voeden naar 3 x over gegaan (Royal canin). Het is een stevig manneke, maar wil niet dat hij te zwaar wordt nu al. Als het aan Kees ligt blijft hij eten (wel voeren is lekkerder dan uit het bakje denkt Kees) Maar hij zou echt de hele dag door kunnen blijven eten, dus moet ik er wel op letten dat hij geen tussendoortjes krijgt. We gaan geregeld met hem wandelen in het park achterom bij ons, om hem beweging te geven (is echt anders een stuiterbal) en dat hij niet te dik gaat worden.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Jul 26, 2012 9:28 am 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Alice schreef:
Kees is nu 3 en een halve maand weegt nu 4.1 kg en ben nu van 4 x voeden naar 3 x over gegaan (Royal canin). Het is een stevig manneke, maar wil niet dat hij te zwaar wordt nu al. Als het aan Kees ligt blijft hij eten (wel voeren is lekkerder dan uit het bakje denkt Kees) Maar hij zou echt de hele dag door kunnen blijven eten, dus moet ik er wel op letten dat hij geen tussendoortjes krijgt. We gaan geregeld met hem wandelen in het park achterom bij ons, om hem beweging te geven (is echt anders een stuiterbal) en dat hij niet te dik gaat worden.

nice Stewie is nu 4,5 maand, maandje ouder dan Kees. leuk groeien ze een beetje gelijk op :mrgreen:
geef je Kees echt de aanbevolen hoeveelheid? ik geef m iets meer, hij is niet te stevig gewoon normaal volgens mij. Ga Stewie vandaag maar weer eens wegen kijken of hij nog vetter is geworden ;)

Profiel  

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn