Mopshonden Forum

Het Nederlandstalige mopshondenforum, alles voor en over de mopshond
Het is momenteel Zo Dec 08, 2019 11:16 pm

Alle tijden zijn

Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Ma Apr 22, 2013 8:34 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Ik kan niks vinden ..staan heel veel herplaatsers op mp..pff

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Ma Apr 22, 2013 9:20 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Heb je het al op fb gezet en gevraagd of iedereen wil delen??

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Apr 23, 2013 8:38 am 
Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

Da's ook een goed idee ja via FB, daar bereik je erg veel mensen mee.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Apr 23, 2013 8:47 am 
Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

ja Amy had het op fb gezet, ik hoop zo dat die een leuk baasje gevonden heeft..

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Zo Apr 28, 2013 9:18 am 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Neeltje,, nee beertje is niet gecastreerd... ik hsd gehoopt dat ik er iets zou krijgen doorvhet hier en op mp te plaatsen.., maar er is niets uitgekomen...

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Zo Apr 28, 2013 9:38 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Niet te snel opgeven, gewoon overal bekend blijven maken! Adv. op mp regelmatig opnieuw plaatsen en op facebook neerzetten (ik ben het er nog niet tegen gekomen over beertje).

Knufff

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Mei 09, 2013 9:21 pm 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Hij staat inmiddels op FB.. en nog steeds op MP!!! Jullie kunnen me gewoon op mijn naam opzoeken op FB.. en ik hoop dat jullie willen het willen delen.
En als je iets hoort, ik krijg mijn telefoon niet ingesteld op meldingen van het forum, daarom reageer ik vaak later. Sorry daar voor. Maar via FB krijg ik wel per direct meldingen op mijn telefoon binnen, en daar kan ik dan sneller op reageren.
Beertje is afgelopen januari 2 jaar geworden. Hij is helemaal zwart, maar heeft een paar witte borsthaartjes. en hij loopt altijd met zijn tong uit zijn mond!! En hij is heel druk!!! Inmiddels heb ik contact met iemand uit drenthe die bij de Dierenbescherming werkt, er schijnt daar een zwarte mops te zijn gesignaleerd. Hoe of wat weet ik nog niet precies daar hoor ik morgen meer van. afgelopen week stond er op MP een adv. dat er een zwarte mops gevonden was, die was bijna aangereden door een vrachtauto!!! Ik heb contact gezocht met die mensen, maar die wilden geen telefoonnummer geven alleen per mail. heel vaag vind ik, maar bij de adv. stond dat zijn naam bekend was, dus ik heb gevraag en een beschrijving van beertje gegeven. de man zei dat hij geen beertje heette en stuurde in zijn mail dat de mops bij hem een flinke jongen is. Nou Beertje is ook niet bepaald klein. en daarna reageerde hij niet meer. de dag erna werd ik er attent op gemaakt door degene die mij waarschuwde van deze adv. dat hij al weg was. Dus ik zit de hele week al in de stress... Zodra ik nog wat updates heb plaats ik het ook weer!!!

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Mei 10, 2013 9:41 am 
Forumverslaafde
Forumverslaafde

We blijven duimen dat je snel weet waar Beertje zit [-o< [-o<

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Mei 10, 2013 12:23 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Beertje word massaal gedeeld nu, op de mopsenclubs, platte snuiten etc ..iemand uut belgie zei , zoeken via chipnummer??? Gabrielle heb je al de chip ingevoerd bij de databanken...???? Is beertje wel overgeschreven??

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Mei 10, 2013 1:45 pm 
Moderator
Moderator

Ik heb 'm ook voorbij zien komen op facebook, heb het berichtje ook gedeeld. Hopelijk weet je gauw waar Beertje is...

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Zo Mei 12, 2013 4:59 pm 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Ik heb inmiddels zijn chipnummer kunnen achterhalen.. Nu zit ik in dubio of ik aangifte zal gaan doen van vermissing!! Feitelijk is ondanks mijn afstand door die "verschikkelijke herplaatsing" zijn chipregistratie niet gewijzigd .. wat volgens mij inhoud dat Beertje nog steeds mijn hond is!!! toch?? Tips voor aangifte van voor- en nadelen zijn welkom!!!

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Zo Mei 12, 2013 5:18 pm 
Moderator
Moderator

Ik heb geen idee of je daar aangifte van kan doen. Je zou de politie eens kunnen bellen en ze het verhaal vertellen en vragen wat ze zouden adviseren. Misschien hebben ze ook nog wel een idee om Beertje te vinden.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Zo Mei 12, 2013 6:41 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Heb je nog iets van bewijs ???dat je hem naar die mensen hebt gedaan ??e mail of sms....ik zou het hoog spelen ,want de belofte was dat hij terug zou komen naar jou...zelf op ik toch eens alles aan de politie uitleggen....ik zou zelf in heel Nederland alle da mailen met het verhaal en het chipnummer....als de laatste eigenaren naar de da zijn geweest,dan leest een da de chip en gast dat in het systeem,ik heb geen idee of er iets is van alle da en chipnummers...misschien heeft beertje het wel heel goed nu,als je maatwerk dat hij goed is terecht gekomen..succes

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 9:40 am 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Zoals jullie misschien op fb hebben gevolgd.. heb ik dankzij Neeltje .. Beertje kunnen vinden.. Hij zit in Gelderland.. En staat op MP .. Hij wordt aangeboden als dekreu. Hij ziet er op de foto goed uit, en zeker niet ondervoed.
Van alle stress en spanningen loop ik al dagen met koppijn. Ik heb de man gebeld van de advertentie aangezien ik bij de politie geen aangifte kan doen.. (wat doet de politie tegenwoordig nog wel) ik belde met de intentie dat ik intresse had in het dekreutje voor mijn teefje. ... begin van het verhaal heette het hondje beertje, hij zou 3 jaar zijn, toen ik vertelde dat het hondje wat staat afgebeeld mijn beertje is geweest, veranderde zijn houding.. Dit kan 2 redenen hebben denk ik.. of er klopt iets niet of het is zelfbescherming naar beertje toe! Ineens heette het hondje bertje en was 7 mnd oud toen hij in frankrijk mee is gegaan met deze man.
Ik heb contact met de dierenbescherming en de NDG aangezien beertje zijn chip op mijn naam staat. Hoop dat daar iets uit komt. Ik wil gewoon alleen weten of hij goed zit, zodat ik het gewoon eindelijk los kan laten. Mocht ik van de dierenbescherming iets horen dat hij of zijn vrouw een actieve broodfokker is, weet ik nog niet hoe maar dan ga ik alles op alles zetten om beertje te redden. Waarschijnlijk gaan bekende van mij proberen een afspraak te maken om te kijken daar hoe en of wat!! Meer kan ik voor nu "denk ik"niet doen!!! Toch!!!

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 10:56 am 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Op alle fronten ben jij niet meer de wettelijke eigenaar dus hoeven vele instanties geen info meer te geven. Ik snap dat je graag dingen wilt weten maar daar heb jij wettelijk geen recht op aangezien je er zelf afstand van heb gedaan. Als jij papieren heb waarin staat dat jij de hond terug krijgt wanneer de volgende eigenaar er niet meer voor kan zorgen dan is dat tussen jou en de volgende. Wanneer die de hond overdoet naar nog een ander moet je toch bij degene zijn waar jij de hond naartoe heb gedaan. Deze persoon waar de hond nu zit zou zelfs aangifte kunnen doen van lastig vallen tegen jou, want hij/zij heeft niets met jou te maken.

Profiel  

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn