Vandaag vond ik deze advertentie op Marktplaats en ter oriëntatie en uit nieuwsgierigheid heeft mijn vriend gebeld om wat vragen te stellen over het nestje en heel misschien zelfs een afspraak te maken om te kijken. Zover is het niet gekomen en wij zijn echt verbaasd over de manier waarop deze man over het nestje pups sprak en hoe bot hij was tegen ons.
Mijn vriend stelde een aantal vragen. Eerst over het aantal puppy's, het geslacht en de kleur vacht. Ook vroeg hij wanneer de puppy's waren geboren en hoe de bevalling was verlopen. Hij vroeg naar een foto van de vader en moeder mops, maar die had meneer niet. Hij gaf aan de vader en moeder mopsen zelf gefokt te hebben en dit nestje ook. Hij kon ons echter niet echt duidelijk antwoord geven op onze vragen en beëindigde het gesprek met 'Ik doe godverdomme geen interview. Je kan komen kijken naar die honden en anders donder je maar op!'
Ik moest dit even kwijt. Het leek die man alleen te gaan om geld en niet om de liefde voor een mopsje. Heel zielig dit.
Link verwijderd zie regel 11 van de forumregels. MVG, Kristina