Mopshonden Forum

Het Nederlandstalige mopshondenforum, alles voor en over de mopshond
Het is momenteel Di Dec 10, 2019 11:43 pm

Alle tijden zijn

Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Di Jul 30, 2013 2:21 pm 
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid

bedankt !

Profiel  

BerichtGeplaatst: Di Jul 30, 2013 5:22 pm 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Bij Bella heeft het ook lang geduurd! Vanaf nu kan ik eigenlijk pas echt zeggen dat ze zindelijk is, ze is nu net 9 maanden. Als ze overdag 4 uurtjes alleen + los rond loopt, houd ze het op totdat ik er ben en doet het pas wanneer ik met haar na buiten ga. Dit ging een paar weken geleden toen we bezig waren met oefenen om alleen te zijn nog wel eens mis. Geduld hebben, het komt echt wel! Je bent goed op weg.

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo Jul 31, 2013 12:33 pm 
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid

Mopjebella schreef:
Bij Bella heeft het ook lang geduurd! Vanaf nu kan ik eigenlijk pas echt zeggen dat ze zindelijk is, ze is nu net 9 maanden. Als ze overdag 4 uurtjes alleen + los rond loopt, houd ze het op totdat ik er ben en doet het pas wanneer ik met haar na buiten ga. Dit ging een paar weken geleden toen we bezig waren met oefenen om alleen te zijn nog wel eens mis. Geduld hebben, het komt echt wel! Je bent goed op weg.

bedankt ! we doen ons best. ik heb goeiehoop :-"

Profiel  

BerichtGeplaatst: Di Sep 10, 2013 4:33 pm 
Ik kom hier vaker
Ik kom hier vaker

Veel vaste tijdstippen is het belangrijkste. Mijn mopshond (inmiddels drie jaar) heeft er een aantal maanden over gedaan voordat het helemaal over was. Haar in de bench stoppen had geen zin, want ze ging daar gewoon in poepen en rolde er nog even flink in! Bij haar heeft geduld veel geholpen en gewoon de vaste tijdstippen vast houden en dan komt het vanzelf :)
Overigens heb ik nu ook een podenco en daar helpt de bench wel heel goed en die is nu naar anderhalf maand helemaal zindelijk.... Ach ja, geen enkele hond is hetzelfde hé ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: Do Okt 03, 2013 3:36 pm 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Trots waren wij dat Zara 's nacht altijd vanaf dat ze bij de fokker kwam schoon was.
De 1ste maanden hebben we heel af en toe een ongelukje in huis gehad en dan was het nog voorspelbaar ook. :evil:

Wel goed opletten hoe ze zich gedraagd en idd op vaste tijdstippen, eten, drinken en uitlaten.

De liefde van je leven is niet diegene die aan al je eisen voldoet, maar is diegene voor wie je al jou eisen laat vallen !!!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2013 9:01 am 
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid

goh wij zijn direct begonnen met het "commando" poepen, plassen.
Ook bleven we buiten tot er een poepje of een plasje gedaan werd, hij was zeer snel zindelijk 2 á 3 weken.
Maar nou zit ik te lezen, dus weet niet of dat is omdat hij een reu is of dat hij het gewoon snel snapte

Profiel  

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn