Mopshonden Forum

Het Nederlandstalige mopshondenforum, alles voor en over de mopshond
Het is momenteel Ma Jan 20, 2020 10:59 pm

Alle tijden zijn

Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2013 2:02 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Dan geef ik al mijn honden te weinig mar;-)of ze vinden het zo lekker..marcel van die tweehonderd gram gaat skakie wel bijkomen denk ik..ze is niet gestereliseerd toch?daarna worden ze ook zwaarder..

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2013 2:34 pm 
Forumverslaafde
Forumverslaafde

neeltje schreef:
Dan geef ik al mijn honden te weinig mar;-)of ze vinden het zo lekker..marcel van die tweehonderd gram gaat skakie wel bijkomen denk ik..ze is niet gestereliseerd toch?daarna worden ze ook zwaarder..

Ik zie overigens nu ook dat het vlees wat wij geven "light" is (Lotgering Paard), heeft er misschien ook nog wel mee te maken :mrgreen:

Ze is idd (nog) niet gesteriliseerd, willen we nog even mee wachten dat ze 1x bij ons loops is geworden ;)

MopsenMar schreef:
Vindt ik een goed uitgangspunt. Er is een duidelijk verschil tusseen scharrellen en scharrellen. Wanneer de hond aan het bedelen dan negeer ik dat maar wanneer een hond de bakjes tussendoor overdreven uitlikt wat al een tijdje leeg is dan is dat wel degelijk scharrellen en hebben ze te weinig.

Maar het belangrijkste is: leer je hond kennen. Daar valt en staat alles mee.

Dat uitlikken valt opzich wel mee, ze gaat gewoon als een stofzuiger 't huis door :mrgreen:
Ik weet 100% zeker dat ze genoeg te eten krijgt, je ziet 't gewoon (nog) niet :roll:

Pablo heeft igg aan een kleine 200gr meer dan genoeg om netjes op gezwicht te blijven ;)

Profiel  

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Alle tijden zijn