Mopshonden Forum

Het Nederlandstalige mopshondenforum, alles voor en over de mopshond
Het is momenteel Ma Jan 20, 2020 10:58 pm

Alle tijden zijn

Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Herplaatsers op MP
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2012 11:27 am 
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid

Zoals altijd begrijp ik het weer niet dat zoiets op marktplaats staat.. maar hoe dan ook hoop ik dat deze schatjes hun gouden mandje vinden!

Let op de forumregels:
10. Het is niet toegestaan om linken te plaatsen van levende wezen van marktplaats/speurders en andere verkoopwebsites. Dergelijke topics of antwoorden worden zonder schroom verwijderd door een moderator zonder verdere berichtgeving.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2012 11:39 am 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Ik snap dat ook echt niet, zou mijn allessie nooit maar dan ook nooit weg doen. En als het kon zou ik ze zo in huis nemen!

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2012 11:41 am 
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid

nja je weet natuurlijk de reden er niet achter, dus is moeilijk om te oordelen.
maar afgezien daarvan, ik zou eerst allerlei andere media proberen (hier op het forum of via commedia of je fokker) voordat ik een levend wezen op MP zou zetten..

als we een groter huis zouden hebben met een tuin, zou ik ze zo in huis nemen inderdaad!

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2012 5:11 pm 
Forumverslaafde
Forumverslaafde

Zowel Pablo als Sjakie komen van Marktaats ;)

Persoonlijk zou ik t ook nooit doen, meestal stuur ik ze zelfs een mailtje om bijv. Jomakra even te mailen.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2012 8:11 pm 
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid

Ik snap ook niet dat mensen hun mopsje weg kunnen doen O.o

Toch kan marktplaats wel een manier zijn om ook goede nieuwe eigenaren aan te trekken voor herplaatsers.

Ik zit namelijk vaak op marktplaats op zoek naar verzamel-items van mopsen, dan zie je vaak ook herplaatsers en van die verschrikkelijke broodfok advertenties, die ik echt verschrikkelijk vind :irk:

Lilo hebben wij ook via marktplaats toentertijd gezien, ik ben heel blij dat ik haar als herplaatser bij ons een liefdevol gezin heb kunnen bieden, want hier woont ze nu al 8 jaar als een kleine koningin ;)

dus zelf zou ik er nooit gebruik van maken, maar ik wil toch mopsliefhebbers adviseren deze mopsen niet aan de kant te zetten en ook een kans te geven :heart: ;)

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Jan 03, 2013 12:54 pm 
Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

Wij hebben hier sinds bijna 3weken een pup er bij van zes maanden. ook voor mij onbegrijpelijke reden weg gedaan.. Toen zijn wij daar met onze mops heen gegaan. eerst wilden we hem niet aan gezien we hier heel veel advies, waarschuwingen ect. Hebben gelezen. de mops kwam uit tjechie en daarna uit limburg. hij had blaasproblemen gehad en daarom was hij tijdelijk op speciaal voer. volgens mij wilde deze persoon er daarom van af. hij had ook een stamboom certificaat en chip. binnenkort laten we hem ook ff door onze dierenarts na kijken. Het is echt een lief hondje, heel ondeugend ook. weet niet wat de toekomst brengt maar ik ben blij dat wij deze hond hebben mogen " redden".
Ik zou het niet kunnen hoor.. maar die vrouw wilde er zo graag van af. mijn mopsjes zijn mijn kinderen. wij dachten dan nemen wij hem wel mee.. weten we zeker dat het hem aan niets te kort komt. Ik vind het jammer dat mensen zo implusief zijn tegenwoordig. de dieren staan heel snel al weer om dubieuze redenen op marktplaats enz. ik raad iedereen aan om voor een herplaatser te kiezen. ze verdienen echt die tweede kans.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Jan 03, 2013 1:39 pm 
Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

Wij hebben hier sinds bijna 3weken een pup er bij van zes maanden. ook voor mij onbegrijpelijke reden weg gedaan.. Toen zijn wij daar met onze mops heen gegaan. eerst wilden we hem niet aan gezien we hier heel veel advies, waarschuwingen ect. Hebben gelezen. de mops kwam uit tjechie en daarna uit limburg. hij had blaasproblemen gehad en daarom was hij tijdelijk op speciaal voer. volgens mij wilde deze persoon er daarom van af. hij had ook een stamboom certificaat en chip. binnenkort laten we hem ook ff door onze dierenarts na kijken. Het is echt een lief hondje, heel ondeugend ook. weet niet wat de toekomst brengt maar ik ben blij dat wij deze hond hebben mogen " redden".
Ik zou het niet kunnen hoor.. maar die vrouw wilde er zo graag van af. mijn mopsjes zijn mijn kinderen. wij dachten dan nemen wij hem wel mee.. weten we zeker dat het hem aan niets te kort komt. Ik vind het jammer dat mensen zo implusief zijn tegenwoordig. de dieren staan heel snel al weer om dubieuze redenen op marktplaats enz. ik raad iedereen aan om voor een herplaatser te kiezen. ze verdienen echt die tweede kans.

Profiel  

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ] 

Alle tijden zijn