Mopshonden Forum

Het Nederlandstalige mopshondenforum, alles voor en over de mopshond
Het is momenteel Wo Jan 22, 2020 10:43 pm

Alle tijden zijn

Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Zielige mops bij ACE....
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2012 1:41 pm 
Forumverslaafde
Forumverslaafde

Bij www.ace-charity.org/nl/dagboek/ staat een heel zielig mopsenventje...
Ik zou willen dat mijn gezondheid het toeliet, dan zou ik hem gaan adopteren. Helaas zit dat er nu niet in..ik kan geen 3 mopsen hanteren.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2012 1:44 pm 
Forumverslaafde
Forumverslaafde

laat maar jongens, hij is gelukkig al gereserveerd! :D

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2012 6:26 pm 
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid

ik zie dr ook een franse bull op staan... mijn god, iedere keer als ik dit soort websites weer zie gaat het me een beetje aant hart.. :(

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2012 6:58 pm 
Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

Ocharm hopelijk krijgt ie een super goeie thuis.
En alle andere sukkeltjes ook.
Het is echt wreed hoe sommige mensen hun dieren behandelen zou zo iemand moeten tegenkomen die geraakt niet levend uit mijn handen echt!!
:cry:

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2012 8:05 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Deze zijn oog is eruit gebeten in een dodingstation,en daar komen massa s fokteefjes binnen bij ace,had ik niet vol geweest dan was hij hier welkom geweest..blij dat hij is gereserveerd,hij staat ook op verschillende Belgische clubs

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2012 9:00 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Gelukkig gaat hij een warm nest krijgen MAAR persoonlijk wordt ik hier nooit zo vrolijk van. Zijn het weer omliggende landen die die honden uit de shit mogen trekken terwijl Nederland al genoeg honden hebben die op onze dodenlijst staan. Jammer dat die afgemaakt worden voor buitenlandse honden. Momenteel is het dagelijks zo dat er honden aan de boom of in het bos achtergelaten worden. Daar moet ook weer een nieuw gezin voor gezocht worden. Tis zo jammer dat we de desbetreffende landen niet helpen op deze manier. Ik zie dit in mijn ogen als een vorm van broodfok. De honden krijgen een warm nestje weer en tegelijker tijd komt er dus weer ruimte om weer toegang te geven naar meer honden. Begeleiding en sterilisatie dat zou ze meer op weg helpen denk ik.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 31, 2012 11:10 pm 
Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

MopsenMar schreef:
Gelukkig gaat hij een warm nest krijgen MAAR persoonlijk wordt ik hier nooit zo vrolijk van. Zijn het weer omliggende landen die die honden uit de shit mogen trekken terwijl Nederland al genoeg honden hebben die op onze dodenlijst staan. Jammer dat die afgemaakt worden voor buitenlandse honden. Momenteel is het dagelijks zo dat er honden aan de boom of in het bos achtergelaten worden. Daar moet ook weer een nieuw gezin voor gezocht worden. Tis zo jammer dat we de desbetreffende landen niet helpen op deze manier. Ik zie dit in mijn ogen als een vorm van broodfok. De honden krijgen een warm nestje weer en tegelijker tijd komt er dus weer ruimte om weer toegang te geven naar meer honden. Begeleiding en sterilisatie dat zou ze meer op weg helpen denk ik.

Mijn Chato kwam uit Spanje en nu mijn Catootje ook. Heb een half jaar gewacht op Catootje terwijl ik in Nederland wel 50 keereen herplaatser kon " kopen" voor veel geld, omdat men geen tijd meer had, of en een baby kwam od ineens allergisch was. Maar ik wilde er perse eentje uit Spanje omdat ik weet dat ze het daar tien keer zwaarder hebben dan hier. Bovendien doet de org niet aan winst of om er rijker van te worden.
Zie het probleem niet.
Marktplaats tiert welig hoor in Nederland. Wordt ik ook niet vrolijk van als ik daar op kijk.
Allemaal Nederlanders die of hun hond zat zijn of geld eruit slaan door nestjes te fokken.
Dodenlijsten hebben we hier in Nederland niet. Asiels blijven oeverloos met gedragsgestoorde honden bezig. Of dat zo geslaagd is vraag ik me dan ook wel eens af. Lekker jaren eenzaam in een kennel slijten omdat je verprutst bent door je eerste eigenaars.

Nee je helpt het land niet maar wel die ene hond.
Een mopsje in dit geval.

Daarbij zijn er best veel organisaties die zich een slag in rondte werken om idd het neutraliseren te promoten.
Animal in need biedt zelfs dorpelingen gratis neutralisatie aan in de hoop dat we over een jaar of twee daar de vruchten van gaan plukken.

Ik ben in ieder geval stikgelukkig met mijn Catootje en moest er weer een mopje in nood zijn in Spanje dan is het meer dan welkom.
Een hond kent geen grenzen of paspoorten.

Profiel  

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ] 

Alle tijden zijn