Mopshonden Forum

Het Nederlandstalige mopshondenforum, alles voor en over de mopshond
Het is momenteel Zo Sep 15, 2019 1:17 pm

Alle tijden zijn

Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Ga jij toch ?
Ja. 54%  54%  [ 29 ]
Nee. 46%  46%  [ 25 ]
Totaal aantal stemmen : 54
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Ma Apr 20, 2009 1:03 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

das bij mij ook hoor mn ouders zien ze vaak en graag als ik zeg opa oma dan weten ze precies wie ik bedoel en worden gelijk wild maar als ik wegga dan word tie nie blij

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Ma Apr 20, 2009 1:50 pm 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Ik woon nog bij mn ouders maar ik weet zeker dat ik er dan volop kan op vertrouwen als ik Mokka bij hun zou onderbrengen als ik op vakantie ben hoor!

Ik denk dat sommige mensen hun beestje gewoon ergens afzetten om er vanaf te zijn.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Wo Apr 22, 2009 10:17 am 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Vind het ook zo moeilijk om zonder ze op vakantie te gaan.
Afgelopen november met mijn moeder op vakantie geweest en toen konden ze bij mijn vriend blijven. Miles heeft toen 2 dagen elke keer voor de deur staan wachten maar daarna is hij helemaal naar mijn vriend toegetrokken.

In juli ga ik samen met mijn vriend op vakantie en dan gaan ze lekker mee naar Italie! Onze kat gaat dan naar mn schoonouders. Gaat hij het zeker goed krijgen en volop aandacht.

Eind dit jaar willen mijn vriend en ik toch nog een keer samen op vakantie. De hondjes laat ik alleen achter bij mijn schoonouders, alleen daar weet ik dat ze zich thuis voelen. Ze zijn daar ook 3 dagen per week als ik werk. Misschien beetje veel om kat en honden alledrie naar hun te brengen maar het liefst wel. Zo zijn ze lekker vertrouwd met ze 3e!

www.voormijndier.nl

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Jun 02, 2009 10:21 am 
Dit is niet mijn eerste keer hier
Dit is niet mijn eerste keer hier

Het ligt er wel aan hoe de hond is, de hond van mijn ouders kon in het begin niet zonder ons( het is een herplaatser die is weggehaald omdat hij mishandeld werd wij zijn de 5de eigenaar) en als we hem meenamen naar een ander huis raakte hij helemaal in paniek en ging hij hyperventileren en braken van de stress. toen zijn we dus inderdaad 5 jaar niet met ze allen op vakantie gegaan, maar nu woon ik op mezelf en kunnen me ouders de hond bij mij brengen en dat gaat goed.

Met Dopey weet ik nog niet hoe het gaat lopen maar die wennen we wel om regelmatig een paar uurtjes bij mijn ouders of schoonouders te zijn en dat vind hij prima als hij maar genoeg aandacht krijgt haha.

Komende zomer gaan mijn vriendin en ik apart van alkaar op vakantie omdat we het zielig vinden om hem nu al ergens anders onder te brengen.
Maar volgend jaar zal hij waarschijnlijk een week bij mijn ouders zijn.

Profiel  

Berichtenonderwerp: vakantie
BerichtGeplaatst: Di Jun 09, 2009 8:23 am 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Wij hebben altijd honden en andere huisdieren gehad dus meestal zoeken we een plaats waar hondjes mee naartoe kunnen gaan, het is nog eens zo gezellig om in de bossen van een vakantiepark met je lievelingetjes te ravotten

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Jun 09, 2009 8:37 am 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Ik ben vorig jaar voor het eerst zondr hondje geweest ... Ooooh wat heb ik hem gemistzeg ... Maar hij mij, echt niet .. Hij had het daarveel te leuk met een andere hond te spelen ;) Dit jaar ga eerst ik met vakantie, en blijven de hondjs bij mijn moeder thuis. Als ik terug kom gaat zij, en heb ik de hondjes ;) Zit dus helemaal goed, al ga ik mijn beestjes wel allemaal supermissen natuurlijk ;)

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Jun 09, 2009 10:35 am 
Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

Mijn reis is al 3 jaar gepland, toen was er van een hondje geen sprake. Geen idee dat ik er ooit één zou hebben. Maar Peppin kan voor de duur van de reis terug naar zijn familie. Maar best ook, want waar ik naar toe ga kon ik hem wel eens op m'n bord geserveerd krijgen. Voor volgende vakantie's hou ik er wel rekening mee of hij mee kan.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Jun 09, 2009 11:36 am 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Persoonlijk vindt ik het nogal zielig ald de hond zo erg aan je hangt.
Maar hier ga ik niet zonder een hond op vakantie.
Ik ga bijna nooit op vakantie. Ik wil mijn honden niet achterlaten en ook de medicijngebruik die weet ik hoe ik moet geven en hoeveel, ook de volgorde qua eten geven is hier belangrijk dus dat laat ik echt niet graag aan andere over.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Za Jul 16, 2011 12:18 am 
Ik kom hier vaker
Ik kom hier vaker

Nee als ik op vakantie ga dan gaat ze gewoon met ons mee.
Maar het scheelt we blijven 9 van de 10 keer toch in ned dus dan is dat geen enkel probleem.
Mocht het zo zijn dat we toch naar het buitenland willen gaan dan denk ik dat ik haar bij mijn moeder breng. Maar om eerlijk te zijn zal ik haar wel ontzettend missen. Dus blijven we gewoon lekker in ons eigen landje

Profiel  

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn