Mopshonden Forum

Het Nederlandstalige mopshondenforum, alles voor en over de mopshond
Het is momenteel Vr Dec 15, 2017 3:33 am

Alle tijden zijn

Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2012 8:52 am 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

MopsenMar schreef:
Ik slaap liever als ik in mijn bed lig momenteel. Dat is nu eindelijk na een hele lange tijd 5 1/2 tot 6 uurtjes per nacht

Nog heel weinig en na een aantal weken begint dat op te breken.
Ook bij de nesten die 's-nachts geen fles erbij nodig hebben slaap ik de eerste 3 - 4 wkn., afhankelijk van de grootte van het nest,
op de bank bij de pupjes, maar de eerste nacht in het eigen bed kom je pas weer een beetje tot rust.
Vind dan wel dat dat 15 jr. geleden makkelijker ging dan nu, zal de leeftijd waarschijnlijk al wel wezen. :oops:
Doen alle pupjes het naar wens? En ben eigenlijk wel weer eens benieuwd naar een fotootje. ;)

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2012 11:41 am 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Het heeft afgelopen week behoorlijk opgebroken. Het was allemaal ff te veel van het goede.
Ik slaap ook bij de pups. Mijn eigen puppies die slapen nu in hun eigen puppieren en de x hondjes die liggen 'snacht boven.
De kleintjes...ahum kleintjes??? Die doen het nu goed. Paar hebben er flinke longontsteking gehad dus flink onder behandeling gestaan maar doen het nu super. Oogjes en oortje zijn open en ze zijn gestart met vlees eten. Het gaat voorspoedig. Vandaag gaan ze heerlijk weer in bad.(ik vindt ze nl vreselijk stinken en vies eruitzien ook al worden ze gewassen regelmatig) Dus als iemand ooit zegt dat mopsenpuppies vies zijn dan wil ik ze wel eens kennis laten maken met dit hahaha
Maargoed al met al zijn ze 3 weken en zodra ze geheel spoedig eten dan gaan ze weer terug naar hun eigen huisje.
Het grappige van het geheel is wel dat de puppen nu allemaal naast elkaar zitten. Mijn puppies in de grote ren en deze 6 in de kleine er tegenaan en de interactie is leuk om te zien want ze willen allen naar elkaar toe maar daar vindt ik het te vroeg nog voor.
Zodra ik ff de gelegenheid heb en ze er ook fris en fruitig weer uit zien dan maak ik een foto. :)

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2012 5:57 pm 
Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

MopsenMar schreef:
Het heeft afgelopen week behoorlijk opgebroken. Het was allemaal ff te veel van het goede.
Ik slaap ook bij de pups. Mijn eigen puppies die slapen nu in hun eigen puppieren en de x hondjes die liggen 'snacht boven.
De kleintjes...ahum kleintjes??? Die doen het nu goed. Paar hebben er flinke longontsteking gehad dus flink onder behandeling gestaan maar doen het nu super. Oogjes en oortje zijn open en ze zijn gestart met vlees eten. Het gaat voorspoedig. Vandaag gaan ze heerlijk weer in bad.(ik vindt ze nl vreselijk stinken en vies eruitzien ook al worden ze gewassen regelmatig) Dus als iemand ooit zegt dat mopsenpuppies vies zijn dan wil ik ze wel eens kennis laten maken met dit hahaha
Maargoed al met al zijn ze 3 weken en zodra ze geheel spoedig eten dan gaan ze weer terug naar hun eigen huisje.
Het grappige van het geheel is wel dat de puppen nu allemaal naast elkaar zitten. Mijn puppies in de grote ren en deze 6 in de kleine er tegenaan en de interactie is leuk om te zien want ze willen allen naar elkaar toe maar daar vindt ik het te vroeg nog voor.
Zodra ik ff de gelegenheid heb en ze er ook fris en fruitig weer uit zien dan maak ik een foto. :)

M.a.w. je hebt geen tijd om te lezen haha :mrgreen: Of heb je nu iets bij een verkeerd topic geplaatst?

Ik heb vandaag het boek "50 tinten grijs" van m'n vriend gekregen, speciaal voor de vakantie... volgens mij wil hij iets :?

Franse bullen Arlon en Misty en supermops Frodo

Afbeelding

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2012 6:23 pm 
Dit is niet mijn eerste keer hier

haha frodo die ben ik nu aan het lezen.. ik vind het toch wel een beetje bizar vinden op het punt waar ik nu ben. Ik weet niet hoe ver jij al bent maar ik heb al een paar dagen niet meer aangeraakt haha. Ik vind het genre wel leuk maar niet zo van het ehmm.. sm zeg maar hahaha..

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2012 6:37 pm 
Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

Angeline schreef:
haha frodo die ben ik nu aan het lezen.. ik vind het toch wel een beetje bizar vinden op het punt waar ik nu ben. Ik weet niet hoe ver jij al bent maar ik heb al een paar dagen niet meer aangeraakt haha. Ik vind het genre wel leuk maar niet zo van het ehmm.. sm zeg maar hahaha..

Nou, ik moet er nog aan beginnen, over 2 weken gaan we met vakantie en dan mag ik pas beginnen met lezen hahaha (hij begint nu al te zeggen wat mag en wat niet hihi) Ben heel benieuwd naar het boek, heb er al veel over gelezen en het is echt een topper op dit moment...

Franse bullen Arlon en Misty en supermops Frodo

Afbeelding

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2012 6:42 pm 

Ja een vriendin van mij had hem aan mij aanbevolen maar ik vind hem toch wel een beetje bizar op sommige punten. Ik ga vanavond weer beginnen, even een frisse blik erop zeg maar whahaha

Profiel  

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn