Mopshonden Forum

Het Nederlandstalige mopshondenforum, alles voor en over de mopshond
Het is momenteel Ma Jan 20, 2020 10:59 pm

Alle tijden zijn

Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2009 4:58 pm 
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid

Hele nacht gewerkt, mensenleven gered tot 7u :D , naar huis gereden, Oscar geknuffeld, Oscar uitgelaten, gewacht op mijn vader de doggysit :lol: , die op mijn schatje past, gaan slapen, om 10 u uit mijn bed gebeld door de wijkagent, die na onze verhuis kwam controleren of we wel op dit adres wonen (voor de adresverandering), verder geslapen tot 16u, was opgehangen, vaatwasser uitgeladen, oven opgezet om lekkere lasagne op te warmen en nu aan 't wachten tot mijn 3 mannen thuiskomen (Oscar, Jens mijn zoon en Kris mijn vriend).

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2009 9:08 pm 
Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

poeh daar komtie :shock:

opgestaan gedouched , ontbijten, molly uitlaten, slaapkamer, wc en keuken schoongemaakt, lunch, molly uitlaten, helpen met verbouw paardestal, dineren,naar mijn werk, ben nu nét terug, koffieeeeee :mrgreen:

http://jostaminipaardjes.webs.com/

Afbeelding

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2009 9:21 pm 
Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

uhhh....
opgestaan, ontbeten, douchen en aankleden, Max uitlaten, daarna boodschappen gedaan, de kamer gestoft/gezogen en gedweild, lunchen, Max uitlaten, met mn vriendin een uur stevig gewandeld, thuis weer thee drinken, andere vriendin kwam ook nog even aan, daarna gekookt, gegeten, alles opruimen, wasje weggestreken en nu beetje bankhangen tv kijken en in het reklameblok typ ik dit alles op. :purplex:

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2009 9:42 pm 
Forumverslaafde
Forumverslaafde

net puppycursus gedaan.
Oooooooo wat bn ik trots op me knappieee :D.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2009 9:43 pm 
Forumverslaafde
Forumverslaafde

Een stomme dag gehad vandaag;

Geslapen tot 8 uur, Senna uitgelaten & eten gegeven, gedouched, ontbeten, en toen naar het werk gesjeesd voor een gesprek.. En daar kwam uit dat ik door de crisis & bezuinigingen nog maar 15 uur per week over hou :( Leuk nieuws zo voor de feestdagen. Geen idee wat ik nu moet.. Toen weer naar huis gesjeesd en geknuffeld met mn mopsie, haar uitgelaten, gespeeld, bed verschoond, eten gekookt.. en voor de rest me de hele dag aan het zorgen maken over hoe t nu allemaal komt. Bah, wat een stomme dag! [/i]

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2009 10:21 pm 
Moderator
Moderator

B*10 schreef:
Een stomme dag gehad vandaag;

Geslapen tot 8 uur, Senna uitgelaten & eten gegeven, gedouched, ontbeten, en toen naar het werk gesjeesd voor een gesprek.. En daar kwam uit dat ik door de crisis & bezuinigingen nog maar 15 uur per week over hou :( Leuk nieuws zo voor de feestdagen. Geen idee wat ik nu moet.. Toen weer naar huis gesjeesd en geknuffeld met mn mopsie, haar uitgelaten, gespeeld, bed verschoond, eten gekookt.. en voor de rest me de hele dag aan het zorgen maken over hoe t nu allemaal komt. Bah, wat een stomme dag! [/i]

Dat is zeker balen! Die "piep"crisis ook! Bij ons gaan ook koppen rollen, onze klap komt nog (bouwsector) dus mijn baantje staat ook op losse schroeven als ik 1 mei een vast contract moet gaan krijgen...
Succes met uitvogelen hoe je hier doorheen komt!

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2009 10:24 pm 
Moderator
Moderator

Verder mijn dag...niet zo heel spannend, het vaste ritueeltje 's morgens van kids en hond en mezelf verzorgen, werken, slappe lach krijgen op het werk (ik werk met alleen mannen die allemaal even gek zijn), thuis gauw stofzuigen en opruimen en wc poetsen, kids halen van school, zoon en vriendje die gitaar en keyboard samen oefenen aanhoren :shock: , eten koken, kinderen in bad doen en dat soort dingen en daarna op de bank met mops en nog even computeren en nieuw clipje op Hyves gezet....en nu gauw naar bed want morgen weer vroeg op! Om hetzelfde ritueel weer te doen, zucht...

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 11, 2009 9:29 am 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Pindanootje schreef:
Verder mijn dag...niet zo heel spannend, het vaste ritueeltje 's morgens van kids en hond en mezelf verzorgen, werken, slappe lach krijgen op het werk (ik werk met alleen mannen die allemaal even gek zijn), thuis gauw stofzuigen en opruimen en wc poetsen, kids halen van school, zoon en vriendje die gitaar en keyboard samen oefenen aanhoren :shock: , eten koken, kinderen in bad doen en dat soort dingen en daarna op de bank met mops en nog even computeren en nieuw clipje op Hyves gezet....en nu gauw naar bed want morgen weer vroeg op! Om hetzelfde ritueel weer te doen, zucht...

ja zo hebben we het als werkende moeders best wel druk he :mrgreen:

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 11, 2009 1:19 pm 
Moderator
Moderator

linda spek schreef:
Pindanootje schreef:

ja zo hebben we het als werkende moeders best wel druk he :mrgreen:

Haha ja best wel soms, maar ik zou niet anders willen!

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 11, 2009 10:45 pm 
Forumverslaafde
Forumverslaafde

uigeslapen tot 10 uur :D & toen naar school van half 1 tot 1 uur .
Toen gelijk door naar me werk.
& gewerkt van kwart over 1 tot half 9 bij Jordy's Flowershop.
En daarna voetbalvrouwens gekeken met me knappe brutus op schoot.
ooo wat hou k tg van me hondjee :heart:

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 13, 2009 9:02 am 
Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

Ik ben nu net een half uur beneden en wacht eigenlijk in spanning een mailtje af, want naast *de mopshond* heb ik nog een passie en dat is nl mn verzameling oud servies van Petrus Regout. (oud Ned. merk) En laat ik nu gisteravond een tip hebben gekregen dat zij een lampetstel heeft gezien bij iemand in de winkel met *het dubbele roosje*! :shock: Ik heb die (web)winkel geljk gemaild en nu is het afwachten. [-o<

Verder vandaag: straks douchen, aankleden en Max uitlaten, verder beetje relaxen in huis, koffiedrinken en vanmiddag naar onze vrienden op bezoek. En tussendoor wip ik hier nog wel eventjes weer langs :mrgreen:

Voor iedereen een fijne zondag!

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 13, 2009 10:52 am 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Wijn zijn nu een uurtje op, hebben lekkr broodjes gebakken en gegeten,

zometeen even douchen en dan gaan we met Rolex en Sultan door
het centrum wandelen, etages kijken ;)

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 13, 2009 11:07 am 
Opgestaan om half 8, koffie gedronken en boterham gegeten. Daarna een stel honden in de auto en een lange rustige wandeling gemaakt. Zo direct ga ik de honden hun eten geven en daarna ga ik de vloer beneden in de was zetten. Mijn lief gaat boven wonen vandaag met de honden. :mrgreen:

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 13, 2009 11:36 am 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Wakker geworden om kwart voor 10 (! Heeeeerlijk !), naar beneden waar vriendlief al het ontbijt klaar aan het maken was :D :heart:
Nu aan het chillen 8) en straks, vanmiddag, naar een verjaardag.
En als we thuis komen, gaan we weer verder chillen 8)

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 13, 2009 11:56 am 
Moderator
Moderator

Lekker uitgeslapen tot half 11 (!), manlief had hond verzorgd en is weer naar bed gekomen, was hem nog te koud haha. Zoon slaapt bij een vriendje dus alleen de kleine meid thuis, die lag in bed tv te kijken. Dus een rustige zondag. Rustig opgestaan en eitje gebakken, even mail en forum kijken en dan straks de hele kerstboel uit de kelder halen en kerstboom opzetten en cakejes bakken met dochter. En wachten tot haar grote broer thuiskomt want die mist ze toch wel heel erg! (mama stiekum ook)

Profiel  

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn