Hey allemaal,
ik ga even klagen.
Ik heb een fobie, ik ben namelijk heeel heeel bang van kikkers en padden.
Ik was gisteren eens aan het nadenken, en kom eigelijk tot de conclusie dat ik hierdoor ook mijn hond straf
ik vermijd dus bossen, natuurgebieden, plaatsen waar veel water is, ...
Ik ga steeds gaan wandelen op een verharde fietsroute, waar aan de kant gras is. Maar daar is geen schaduw en ik heb gemerkt, als ik ergens ga wandelen waar bomen zijn, ons Louiseke veel verder en langer kan wandelen. (ik ga ook wel eens ergens anders wandelen hoor)
nu ben ik vorige zondag, 1.30u gaan wandelen langs de rivier, tussen de bomen en ons Louiseke kon dit goed af. Ik was fier op haar en fier op mezelf omdat ik dit durfde. Ik was daar wel niet alleen, maar samen met mijn schoonzus en die had ook haar hond mee.
Ik heb wel 3x gevraagd, zitten hier geen kikkers
Maar ik werd afgeleid door mijn schoonzus, dus wandelde maar door.
Zo ga ik nog wel een paar x in een bos gaan wandelen met iemand, maar ik loop daar echt niet op mijn gemak.
Nu wou ik dinsdag terug daar gaan wandelen (alleen), het wegje met kiezelsteentjes ging nog, maar toen kwam het deel waar je op gras liep en toen kreeg ik schrik. Heb me terug omgedraaid en flink terug doorgestapt naar men auto.
Ik haat deze fobie. Ik woon dicht bij bossen, een natuurgebied, recreatiedomein enzo en ik durf er gewoon niet op men eentje heen.
pffff