Mopshonden Forum

Het Nederlandstalige mopshondenforum, alles voor en over de mopshond
Het is momenteel Ma Nov 20, 2017 10:05 pm

Alle tijden zijn

Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Weer aan deze kant van de wereld.
BerichtGeplaatst: Za Nov 17, 2012 11:43 am 
Ik kom hier vaker
Ik kom hier vaker

Zo mensen ik heb me vakantie net afgerond... Heerlijke periode in AUS. gezeten.
Beetje turbulent allemaal geweest, vlak voor me vakantie heb ik de knoop moeten door hakken met mijn oudste fret Mickey. Ik zag hem verslechteren, maar aan de ene kant wilde ik het ook niet zien.

Zijn nier (hij had er nog maar 1) was het aan het begeven, hierdoor bleef hij maar plassen en verloor hij nog meer spierweefsel. Het vooruit zicht dat hij dan ook nog eens zo'n lange periode in de opvang zou moeten zitten kon ik niet aan. En heel eerlijk gezegd ik denk ook niet dat hij dat aan kon. Ik wilde liever dan dat ik de keuze maakte om hem te laten gaan dan dat de opvang dat zou moeten doen.

Vlak voor de reis heb ik hem daarom laten inslapen en laten cremeren, wat ik met de as ga doen weet ik nog niet precies... maar ik kon hem niet achterlaten.
De jongste (Ivory) is dus alleen naar de opvang gegaan en heeft het daar heerlijk naar der zin gehad. Ze is thuis gekomen met een prachtige wintervacht en nog steeds lekker druk.

Door dat de Ivory nu alleen zit heb ik haar verblijf gehalveerd. ze slapen gem. 18 uur per dag dus echt missen doet ze de rest niet.
Het onderste gedeelte gebruik ik nu voor opslag van schoonmaak doekjes, balletjes etc etc.

Maar mijn vriend kwam tot de geweldige conclusie, waarom gebruiken we dat onderste deel niet als toekomstige bench ofzo... De ruimte is 91 (L) 63 (B) 60 (H)
Ik vond het een super idee want scheelt ook weer ruimte en Ivory blijft het bovenste gedeelte toch nog wel even gebruiken.

Verder in AUS. een heerlijke tijd gehad, onwijs veel gezien en gedaan. Heb met haaien gezwommen en een koala geknuffeld :D
Het is een prachtig land en ik wil zeker nog een keertje terug.

Voor nu kan ik me weer heerlijk storten om me werk, Ivory , me vriend hahaha en weer even contact opnemen met de fokker want die heb ik al zo lang niet meer gesproken.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Za Nov 17, 2012 2:00 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Welkom terug in dit koude kikkerlandje.
Je zal je ogen daar uitgekeken hebben in het verre Australiƫ. Het weer zal super zijn geweest en de ohhs en de ahhh om de oren zijn gevlogen. FF bij kunnen trekken en toch ook een stukje verwerking van je fred die je mee hem moeten nemen.
Ik snap je keuze om je fred te laten gaan maar ook dat het moeilijk was.
De wetenschap dat je thuis gekomen zou zijn en dat ze overleden zou zijn zonder dat je erbij was ...dat wil je niet. Liefst dat de oude vertrouwde baas erbij is.
Lekker thuis weer! Dat heb ik hier met al mijn honden die overleden zijn. Ik wil ze ook niet achterlaten en hebben allemaal hun plekje in hun huis waar hun ook geleefd hebben.

Nu eerst je draai maar weer in huis zien te vinden weer en ook met dit koude weer en verwen je fred maar lekker ook al is ze in winterslaap.(wat ben ik soms jaloers LOL)

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Za Nov 17, 2012 4:00 pm 
Moderator
Moderator

Welkom thuis! Wat rot dat je eerst die moeilijke beslissing hebt moeten nemen die niemand eigenlijk wil nemen maar die helaas vaak onvermijdelijk is met huisdieren. Gelukkig heb je daarna een fantastische vakantie gehad om het allemaal een plekje te kunnen geven en is het met je andere fret helemaal goed gegaan. Het klinkt als een droomvakantie in ieder geval!
Nu weer bibberen in ons eigen landje brrr....

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Ma Nov 19, 2012 5:37 pm 
Ik kom hier vaker
Ik kom hier vaker

@mopsenmar

oh ja zeker heel veel oohs en aahs gehad hahaha.
maar me kleine fretje is niet in een winterslaap hoor :D ze slapen heel het jaar ongeveer 18 uur per dag.

ze hobbelt nu... of nou ze hobbelde lekker rond. ze ligt nu naast de radiator in een veel te grote mand te slapen.

Gister zijn we naar zaltbommel geweest om met mopsjes te knuffelen en ff bij te praten :) was leuk om ze zo allemaal bij elkaar te zien.

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2012 5:26 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Wekkertje schreef:
@mopsenmar

ze slapen heel het jaar ongeveer 18 uur per dag.

Dat lijkt me erg lekker. Ik is jaloers.
En ja was gezellig!

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2012 3:43 pm 
Ik kom hier vaker
Ik kom hier vaker

Maar moet wel zeggen tijdens me vakantie had ik de drang naar me eige hondje beetje kunnen onderdrukken...... Maar nu ik ze weer zo allemaal bij elkaar heb gezien, pff... Vind ik het wachten nog zwaarder. Maar Mar kan blijkbaar niet toveren :roll: :P

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2012 3:44 pm 
Ik kom hier vaker
Ik kom hier vaker

Oeps.... Forum is beetje lastig soms op me mobiel

Profiel  

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2012 4:50 pm 
Mops-o-holic
Mops-o-holic

Nope nogsteeds niet :( En geloof me...dat wil je ook niet. Zodra er nieuws is hoor je het ;)

Profiel  

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageer op onderwerp  [ Array ] 

Alle tijden zijn