Mopshonden Forum forum index  
 Pugs.nl - Home  • FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen
 Afvallen Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Plaats nieuw berichtPlaats reactie
Auteur Bericht
Charona-Chuck
Forumverslaafde
Forumverslaafde

BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2010 3:36 pm Reageer met quoteNaar boven

lesley schreef:
Charona-Chuck schreef:
nou, ik werd vannacht doodziek, flinke watervallen komen er van onder uit, en van boven eigenlijk ook, wie weet dat dit mijn start voor een dieet is,haha!

Lol, drink dan maar voldoende water zodat je zeker niet uitdroogd Wink

ik probeer zoveel mogelijk te drinken, en vooral thee, want eigenlijk blijft alleen dat binnen.gelukkig komt mijn mannetje zo thuis,kan die me verzorgen,haha!

Image
Bekijk gebruikers profielStuur privé berichtBekijk de homepage
Pindanootje
Mops-o-holic
Mops-o-holic

BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2010 3:46 pm Reageer met quoteNaar boven

Beterschap! Ik had het vorige week. Was ook lekker een kilootje kwijt, helaas is dat er ook alweer bij...
Ik krijg trouwens honger van dit onderwerp haha, als ik aan dieet denk, krijg ik zin in chips Embarassed

Mops-o-holic
Mops-o-holic

BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2010 4:30 pm Reageer met quoteNaar boven

Charona-Chuck schreef:
lesley schreef:
Charona-Chuck schreef:
nou, ik werd vannacht doodziek, flinke watervallen komen er van onder uit, en van boven eigenlijk ook, wie weet dat dit mijn start voor een dieet is,haha!

Lol, drink dan maar voldoende water zodat je zeker niet uitdroogd Wink

ik probeer zoveel mogelijk te drinken, en vooral thee, want eigenlijk blijft alleen dat binnen.gelukkig komt mijn mannetje zo thuis,kan die me verzorgen,haha!

Laat je maar een keertje goed in de watten leggen, hier is het op de moment andersom Rolling Eyes En genieten dat hij er van kan Mr. Green

Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2010 9:56 pm Reageer met quoteNaar boven

Ehm.. een vetcelletje blijft een jaar tot anderhalf jaar zitten....
dus als je afvalt, zul je dat huidige gewicht minimaal een jaar moeten behouden, tenminste als je niet wil dat de kilo's er weer aan "vliegen" zodra je iets eet?? ik heb ff wat research gedaan "In feite laat de vetcel zijn inhoud los in de bloedstroom, in de vorm van vrije vetzuren. Daardoor worden de vetcellen kleiner en zul je er beter uitzien."
Het aantal vetcellen in ons lichaam is genetisch bepaald. Daardoor komen sommige mensen gemakkelijk aan en hebben zoveel mensen last van vetophoping op hun heupen, achterwerk of andere plaatsen. In deze specifieke gebieden is het aantal vetcellen meer prominent aanwezig. Het aantal vetcellen kan ook niet kleiner worden, ze kunnen alleen inkrimpen."

als je eet kun je beter heel veel in een keer opschrokken, je lichaam neemt toch maar een bepaald aantal voedingsstoffen op en de rest gaat er aan de onderkant weer uit Mr. Green
Ik heb niks tegen dieëten ofzo, maar het is eerder een kwestie van je leefstijl aanpassen, dan een weekje minder eten.

Voor de liefhebbers een lief plaatje Very Happy
Image
Een vetcel knuffeltje!!!!!! Wink
Bekijk gebruikers profielStuur privé bericht
Kristina
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2010 9:03 am Reageer met quoteNaar boven

Een vetcel knuffeltje!!!!!! ImageImageImage

Mops-o-holic
Mops-o-holic

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2010 9:50 am Reageer met quoteNaar boven

Hihi een vetcelknuffeltje Mr. Green

Help! Het is weer paaseitjes-tijd...niet goed voor mijn vetcelletjes....

Dieet hou ik sowieso nooit vol, ik krijg er alleen maar meer honger van en zin in dingen waar ik normaal niet eens zoveel zin in heb (hoe vetter hoe beter dan). Dus daar begin ik al niet meer aan. Het is idd je levensstijl aanpassen en gezonder en minder vet en zoet eten. Best lastig als je met ongezonder eten bent opgevoed (het "gezellige" snackje uit de fritepan 's avonds). Dat zit er dan toch een beetje ingeslepen.

Heeft veel te vertellen
Heeft veel te vertellen

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2010 1:26 pm Reageer met quoteNaar boven

Ik heb een tijd de weight watchers gedaan. Voor mij werkte dat prima. Je kan zelf bedenken wat je eet, als je maar niet boven een aantal punten uitkomt per dag.
Ik heb er namelijke een hekel aan als Sonja mij gaat vertellen wat ik moet eten. Dan heb ik standaard trek in wat anders haha!
Het is natuurlijk wel de kunst om het eraf te houden als je eenmaal op je streefgewicht bent.......... Rolling Eyes
lidia
Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2010 1:41 pm Reageer met quoteNaar boven

hihihi ik wil wel vetceltjes hoor!!! Want ze zien er wel heeeeeel schattig uit!....hmmmm lekker chocola en als bonus! VETCELTJES hhaha
Pindanootje
Mops-o-holic
Mops-o-holic

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2010 3:53 pm Reageer met quoteNaar boven

lidia schreef:
hihihi ik wil wel vetceltjes hoor!!! Want ze zien er wel heeeeeel schattig uit!....hmmmm lekker chocola en als bonus! VETCELTJES hhaha

Ja die krijg je gratis bij de chocolade-eitjes haha. Of je ze wil of niet!

Vaste gebruiker
Vaste gebruiker

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 17, 2010 9:20 pm Reageer met quoteNaar boven

Op zich is afvallen niet zo moeilijk. Ik ben 22 kilo kwijt geraakt. De moeilijkheid is meestal het vol te houden en het jojo effect te omzeilen. Meestal gaan mensen flink op dieet hongeren zichzelf uit en houden dat niet vol. Het simpelste is gewoon lekker doorgaan met wat je at maar dan de helft. Dus je blijft hetzelfde eet patroon houden alleen nu van alles wat je normaal pakt, dus de helft. Probeer ook veel water te drinken, dat voert je afvalstoffen weg. Voor het beste resultaat ga je hond flink verwennen, oftewel heel veel wandelen. Lekker rennen, spelen en stoeien met de honden. Succes met de kilo oorlog, groetjes van een ex michelin poppetje

Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2010 10:08 am Reageer met quoteNaar boven

Ik doe ook het 'de helft 'dieet ik eet alles maar inderdaad maar de helft van alles , en ben daar in twee jaar 37 kilo mee afgevallen , het gaat niet snel want ik hou niet van bewegen , maar het is er af en het blijft er af.
Pindanootje
Mops-o-holic
Mops-o-holic

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2010 4:16 pm Reageer met quoteNaar boven

Wow, wat zijn jullie veel afgevallen! Goed hoor! Zoveel hoef ik gelukkig niet, zo'n 10 kg lichter is genoeg. Maar al moeilijk genoeg. Wandelen met de hond doen we maar kunnen we niet te lang doen, dat houdt de hond namelijk niet vol Rolling Eyes Net weer geprobeerd, half uurtje gelopen maar dan raspt hij als een idioot en heeft geen lucht (is hij al aan geopereerd, eerst was dat al na 10 minuten Sad ). Dus dan maar weer de hometrainer van stal halen, meteen goed voor m'n zwakke bekken.
Ik ga dat wel eens proberen om gewoon normaal te eten maar dan wat minder. En de slechte dingen proberen te laten staan natuurlijk, maar daar heb je dan natuurlijk juist zin in Confused

Mops-o-holic
Mops-o-holic

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2010 6:18 pm Reageer met quoteNaar boven

Ik ben ondertussen ook weer 1.5 kilo lichter, nu totaal 10,5 kilo kwijt,
ik denk nog een kilootje of 5 en dan proberen op gewicht te blijven Smile

Mops-o-holic
Mops-o-holic

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2010 7:14 pm Reageer met quoteNaar boven

Rolex schreef:
Ik ben ondertussen ook weer 1.5 kilo lichter, nu totaal 10,5 kilo kwijt,
ik denk nog een kilootje of 5 en dan proberen op gewicht te blijven Smile

Applause Applause Applause

Heeft teveel vrije tijd
Heeft teveel vrije tijd

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2010 1:40 pm Reageer met quoteNaar boven

MopsZiggy schreef:
Ik heb een tijd de weight watchers gedaan. Voor mij werkte dat prima. Je kan zelf bedenken wat je eet, als je maar niet boven een aantal punten uitkomt per dag.
Ik heb er namelijke een hekel aan als Sonja mij gaat vertellen wat ik moet eten. Dan heb ik standaard trek in wat anders haha!
Het is natuurlijk wel de kunst om het eraf te houden als je eenmaal op je streefgewicht bent.......... Rolling Eyes
ik ben ook bij de weightwatchers gegaan en ben 18 kilo afgevallen! Applause dit is alweer een tijdje geleden maar ik ben overtuigd dat dit het enige is wat ook daadwerkelijk helpt.
het is namelijk geen dieet!het is een manier van leven.het is ook een blijvend resultaat. Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Plaats nieuw berichtPlaats reactie

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp