Elvira schreef:
hier op schiphol heb ik trouwens mijn jas over de reistas gegooid, wilde graag snel naar huis

kon zo doorlopen
Heb ik met Paco en Filya ook gedaan. Paco was wel mijn pup maar Filya was op doorreis, die heb ik alleen meegenomen en nog ff een week van kunnen genieten voordat het bezoek hem kwam halen. (ik was niet van plan BTW te betalen over een hond die niet van mij is)
Edy was Cargo dus die kon ik niet in de cabin krijgen (was 16 kg met transportbox). Xyra is meegebracht maar daar gingen toeters en bellen af en werd ik omgeroepen omdat de douane vond dat de pup meer dood als levend was.....zij lag gewoon lekker te slapen. :s
Toby vanuit Canada deed het voortreffelijk en die is binnengesmokkeld. :p Chang en Sooty zijn beide via Cargo gekomen aangezien vanuit Australie je niet mag reizen met je eigen hond. Ze hebben beide voor vertrek 10 dagen in carantene gezeten en Mojo is uit de camper gekomen met de toen nog eigenaar.
Met Paco en Filya had ik een overstap en beide keren had ik de beste plek. Helemaal achterin en 3 stoelen dus 1 voor mij en elk pup had zijn stoel. Meeste tijd hebben de pups of bij passagiers op de schoot gezeten of op de arm van de stewardess. Heb dusbbel gelegen en als ik weer moet vliegen neem ik weer een hond mee, zulke luxe kan ik wel waarderen. Voorjaar staat de planning om weer te gaan vliegen